5 راه برای ایجاد یک نقطه کانونی خیره کننده برای خانه رویایی شما

ایجاد یک نقطه کانونی خیره کننده در خانه برای ایجاد یک طرح منسجم و برقراری ارتباط با شما به عنوان یک شخص از طریق تصاویر حیاتی است. شما می توانید نقطه کانونی اتاق را بچرخانید و با تکیه بر آنچه می خواهید روی آن تمرکز کنید تنظیم کنید و نه اینکه فقط اتاق خود را در خانه قرار دهید. از اتاقهای مختلف به طرق مختلف استفاده می شود: این امکان وجود ندارد که همه اتاقهای خانه از نقطه کانونی یکسانی استفاده کنند و ما نیز نمی خواهیم همه چیز به همین ترتیب باشد. با چندین نقطه تمرکز ، آوردن هیجان بصری به خانه یک طرح یکپارچه و بدون کسادی و کسل کننده ایجاد می کند.

استفاده از رنگ های متضاد

با استفاده از یک رنگ در انتهای معکوس طیف رنگ در هر منطقه ، این موقعیت فوراً کانون خواهد شد. این امر به ویژه در ایجاد دیوارهای مرکزی معمول است: قرمز ، آبی براق و رنگ های تیره در هنگام طراحی یک نقطه کانونی موارد مشکوک به وجود می آیند. با اکثر این رنگ ها ، به سختی آزمایش شده ، نمی توانید اشتباه کنید.

استفاده از تم خاص

یک دیوار واحد برای مناطق کوچک هنگام نقاشی یا کاغذ دیواری یا کاشی مناسب است. علاقه مفهومی معرفی می شود و درک عمق کامل است. فقط توجه داشته باشید ، شما همچنین می خواهید هنگام تأکید بر آنها مراقب باشید تا کور بینایی خود را متوقف کنند زیرا آنها بسیار جسور هستند. کاشی های ویکتوریا بخرید زیرا این کاشی ها را در ظرافت دوران ویکتوریا در محل سکونت شما بالا می برد. با خرید کاشی های ویکتوریایی با ترکیبی خیره کننده از الگوهای تک رنگ و پیچیده چندین مورد ، هر آنچه را که باید تجربه یکپارچهسازی با سیستمعامل را به دست آورید ، بدست خواهید آورد.

شینگل

تنظیم همگرا

همانطور که طراحان و امپرسیونیست ها دهه ها در طول کار خود انجام داده اند ، ما قادر به ایجاد پیام های مختلفی هستیم که به ما امکان می دهد بدون اینکه حتی از کارهای جسورانه برای جلب توجه ما توجه خود را جلب کنیم. توسعه سازه ای خمیده و دور از توجه شما باعث جلب توجه عنصر جداگانه ای می شود که می خواهید تغییر دهید. تحلیل زیر از دودکش به زیبایی در اینجا اجرا می شود: اگر می خواهید یک دودکش در وسط آن باشد ، سعی کنید مبلمان را از هر دو طرف مرتب کنید بدون اینکه جلوی کمد و لوله های گرم شود.

منحصر به فرد بودن

توسعه یک اتاق رویایی باید ساده باشد و شما می توانید از هر استراتژی طراحی نقطه کانونی که می خواهید استفاده کنید هنگامی که تصویری از آنچه در اتاق می خواهید انجام دهید را بدست آورید. این فرصتی است که می توانید خانه خود را به نمایشی واقعی از آنچه که هستید بسازید و هر فضای خانه را بارور کنید.

افزودن مورد خاص

بهترین روش برای تمرکز بر روی یک شی particular خاص که می خواهید آن را به عنوان یک نقطه کانونی ایجاد کنید ، قرار دادن آن در اتاق به عنوان یک مورد خاص است. افزودن یک شی single واحد در محیطی که از بسیاری موارد دیگر پاک باشد ، به این معنی است که شما به یک باره جذب آن می شوید. اگر از این فرآیند برای تولید یک نقطه مرکزی استفاده می کنید ، دوست دارید از بیت های گسسته و پیچیده استفاده کنید: به یک انعکاس یا یک تصویر در یک اتاق نشیمن ، به جای آن روی یک دیوار یا یک شی ، درست مثل یک گیتار فکر کنید. اگر می خواهید یک شی را بهبود ببخشید ، پیشنهاد کنید از نور هدایت شونده ای که محصول را منعکس می کند استفاده کنید.